Wyśmienity koktajl z borówek, idealny na śniadanie. Jeden dodatkowy składnik sprawi, że napój nasyci na długo. Sprawdź ekspresowy przepis

Zobacz, jak prosto i szybko możesz zrobić pyszny koktajl śniadaniowy z borówek. Kliknij galerię i przesuwaj zdjęcia strzałkami lub gestem.
Zobacz, jak prosto i szybko możesz zrobić pyszny koktajl śniadaniowy z borówek. Kliknij galerię i przesuwaj zdjęcia strzałkami lub gestem. Katarzyna Puczyńska
Mam dla ciebie pomysł na szybkie i lekkie śniadanie. Idealne na upały. To koktajl z borówkami. Jeden dodatkowy składnik sprawia, że nasycisz się na długo i nie będziesz czuć potrzeby podjadania między posiłkami. Sprawdź, jaki jest smaczny i wypróbuj przepis na koktajl śniadaniowy.

Spis treści

Koktajl śniadaniowy z borówkami

Szukasz pomysłu na błyskawiczne śniadanie? Polecam przepis na pyszny koktajl jogurtowy z borówkami. Zrobisz go bardzo szybko i bez problemu. Do przygotowania koktajlu możesz użyć zarówno świeżych jak i mrożonych owoców. Jeśli borówki będą bardzo kwaśne, proponuję osłodzić koktajl odrobiną miodu. Koktajl z borówkami jest nie tylko zdrowy, ale i i dietetyczny. Całość wzbogacają bowiem otręby owsiane.

Przepis na koktajl z borówkami i otrębami owsianymi

czas przygotowania: ok. 5 minut
porcja dla 2 osób
poziom trudności: łatwy

Składniki:

  • 1 szklanka borówek,
  • 2 łyżki otrębów owsianych,
  • 300 g jogurtu naturalnego,
  • 1 łyżeczka miodu.

Jak zrobić koktajl śniadaniowy z borówkami?

  1. Umyłam borówki i przełożyłam do wysokiego naczynia do miksowania.
  2. Dodałam jogurt i zmiksowałam.
  3. Dodałam do koktajlu otręby i wymieszałam.
  4. Posłodziłam do smaku odrobiną miodu. Gotowe.

Czy warto jeść otręby owsiane?

Jeśli dbasz o figurę lub chcesz poprawić trawienie, wprowadź do swojej diety otręby owsiane. Mają one wiele zalet, a w połączeniu z jogurtem stanowią pyszną przekąskę.

Otręby są ubocznym produktem przerobu oczyszczonego ziarna zbóż na mąkę lub kaszę. Jedną z ich głównych zalet jest wysoka zawartość zdrowego błonnika.

Właściwości otrębów owsianych:

  • wpływają na przemianę materii,
  • są bogatym źródłem witamin z grupy B, magnezu, cynku i potasu,
  • usprawniają perystaltykę jelit,
  • wspomagają pracę układu pokarmowego i trawiennego,
  • wpływają na rozwój pożytecznej flory bakteryjnej,
  • regulują poziom glukozy we krwi,
  • redukują poziom złego cholesterolu LDL.

Otręby są bardzo zdrowe, ale nie warto ich jeść w nadmiarze. Zaleca się spożywać nie więcej niż 2-3 łyżki otrębów dziennie.

Zobacz także: Koktajl z awokado na wzmocnienie. Przepis na napój pełen witamin. Dzięki kremowej konsystencji nasyci na długo

Zobacz, jak prosto i szybko możesz zrobić pyszny koktajl śniadaniowy z borówek. Kliknij galerię i przesuwaj zdjęcia strzałkami lub gestem.

Wyśmienity koktajl z borówek, idealny na śniadanie. Jeden do...

Zobacz także inne nasze przepisy ze Strony Kuchni:

Jesteśmy na Google News. Dołącz do nas i śledź Stronę Kuchni codziennie.
ObserwujStronaKuchni.pl!

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Placek z agrestem

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na stronakuchni.pl Strona Kuchni