Zamów jedzenie i zapłać spojrzeniem. WARS testuje innowacyjny sposób płatności. Oto przyszłość na mrugnięcie okiem

Anna Daniluk
Opracowanie:
WARS S.A. zaczyna wprowadzać nowatorską technologię płacenia skanem oka i twarzy.
WARS S.A. zaczyna wprowadzać nowatorską technologię płacenia skanem oka i twarzy. materiały prasowe WARS S.A.
WARS S.A., polski operator gastronomiczny z bogatą, ponad 77-letnią historią, wprowadza innowacyjny system płatności biometrycznych. Już od 8 maja w swojej stacjonarnej restauracji w West Station przy al. Jerozolimskich 142A na Dworcu Zachodnim w Warszawie, klienci będą mogli wypróbować metodę PayEye, czyli nowatorską technologię płatności za pomocą spojrzenia.

W skrócie:

WARS S.A. od dekad prężnie działa obsługując pasażerów pociągów. Marka przyszłość wiążę z innowacyjną technologią płatności biometrycznych. Klienci będą mogli przetestować technologię PayEye, która skanuje tęczówkę oka i twarz oraz umożliwia płatności w sklepach internetowych. Na początku możliwość ma być dostępna w stacjonarnej restauracji WARS, zlokalizowanej w budynku West Station przy Dworcu Zachodnim w Warszawie.

Wars we współpracy z PayEye – jak to działa?

PayEye to polski fintech, który opracował autorską technologię płatności biometrycznych, łączącą skan tęczówki oka i twarzy. System umożliwia dokonywanie płatności bez użycia telefonu, karty czy gotówki – wystarczy jedno spojrzenie. Technologia jest przygotowana do integracji z innymi rozwiązaniami cyfrowymi, w tym z aplikacją mObywatel, co otwiera dodatkowe możliwości, np. automatyczne potwierdzenie pełnoletniości przy zakupie produktów objętych ograniczeniami.

– Cieszy mnie, że WARS kontynuuje pracę i wdraża rozwiązania, które pozwalają uprościć i uporządkować procesy. To krok w stronę nowoczesnych, efektywnych zmian – mówi Radosław Groblewski, Prezes Zarządu WARS S.A.

Wars testuje nowe technologie

Pilotaż ma charakter testowy. Pozwoli ocenić techniczne działanie systemu, komfort obsługi i poziom akceptacji wśród pasażerów oraz klientów. WARS S.A. planuje analizę potencjału dalszego wykorzystania technologii – od gastronomii, przez zakup biletów, po dostęp do dodatkowych usług kolejowych.

– WARS, jako narodowy operator gastronomiczny z 77-letnią historią, chce czerpać z bogatego doświadczenia, ale jednocześnie otwierać się na nowe kanały sprzedaży i potrzeby nowych klientów – mówi Mikołaj Pawlak, Dyrektor Wykonawczy Biura Strategii i Marketingu WARS S.A.

Następnie dodał, że WARS obserwuje coraz więcej pasażerów z młodszych pokoleń, dla których marka WARS nie jest jeszcze rozpoznawalna. Dlatego sięgamy po nowoczesne technologie, które pozwolą nam lepiej odpowiadać na ich oczekiwania.

Kulinaria

Dalszy ciąg artykułu pod wideo ↓
emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Warto wiedzieć, że wprowadzenie płatności spojrzeniem to część szerszej strategii cyfrowej transformacji WARS S.A. Marka chce stworzyć nowoczesny, zintegrowany pakietu usług kolejowych dostosowany do potrzeb współczesnego pasażera. W szczególności usługa ma być spersonalizowana, zautomatyzowana i wygodna w użyciu.

Źródło:

Zobacz także inne tematy kulinarne ze Strony Kuchni:

Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na stronakuchni.pl Strona Kuchni